CepHatim

CepHatim-Kabe 1.0

Kabe imamlarının Muhteşem sesinden ve Kabe’den namaz esnasında yapılan kayıtla CepTelefonunuzdan veya Mp4 çalarınızdan Hatim yapabilirsiniz. Aynı zamanda, DVD içinde bulunan Mp3 olarak Türkçe Sesli Meal ve Arapça’sını da dinleyebilirsiniz. 5 Farklı Video formatı, Mp3 Arapça ve Meal bu DVD’de.
Not: 2 GB Micro-SD Kart ile beraber fiyatı 25TL’dir.

Ürün Fiyatı : 12,00 yerine sadece 10,00 TL

 

Hatim Okuyanlar : Kabe İmamları (Sudeys ve Şureym) Artık CepTelefonunuzdan veya mp4 çalarınızdan görüntülü ve takipli hatim yapabileceksiniz. Ürün içindeki DVD’den cep telefonunuza uygun video formatını yükleyerek hatim yapabilirsiniz. DVD içinde, 5 farklı video formatı, 3 farklı mp3 dosyası vardır.

Kuran-ı Kerim Hatmi’ni;

1- Video formatı seçenekleriyle ‘ok ile takipli görüntülü’,

2- Mp3 sadece ‘Arapça’, sadece ‘Meal’ veya ‘Arapça-Meal’ şeklinde dinleyerek yapabilirsiniz.

Dilediğiniz sureye, cüze cihazınızın video oynatıcısından ulaşabilir,dinleyebilir ve izleyebilirsiniz. Video ekran boyutu 320 x 240 olup, hatim ekranında Arapça fontlar büyük ve nettir. Ayrıca okunan kelime renk değiştirir ve ok ile takipli gösterilir.

Video Çözünürlüğü : 240×320 pixel

Video Formatı : 3GP H263, MP4 DVIX, H264, XVID, WMV.

NOT : Cihazınızın desteklediği Video formatını bilmiyorsanız CepYasin’i indirerek öğrenebilirsiniz.

 

Türkçe Meal Seslendiren : Hayri Akıncı Kur’an-ı Kerim : Kabe İmamlarından Sudeys ve Şureym’in birlikte hatim okuması.

Türkçe Meal: Prof.Dr. Suat Yıldırım’ın Meali Hayri Akıncı tarafından seslendirildi.